שיפוצים – כל העבודות בתחום

שיפוצים הוא עולם גדול אשר כולל מגוון רחב של עבודות בתחום הצביעה, הריצוף, הגבס, האינסטלציה, החשמל ועוד. במאמר נציג לכם דוגמאות של עבודות נפוצות בתחום השיפוצים. רק נציין כי השיפוצים מבוצעים בכל מקום. דירות, משרדים, חנויות, בתי ספר, וילות, מסדרונות, חדרי מדרגות בבניינים ואפילו מרתפים. אלו בעצם האובייקטים העיקריים בתחום השיפוצים.

צביעה

מקורות הצביעה אין סופיים. קירות, תקרים, דלתות, משקופים, חלונות, מרפסות, אינטרסולים, מעליות, מקררים, דלתות חרום, שולחנות, כיסאות, כל סוגי הסורגים, מסגרות של תמונות, מעקות בטיחות, ארונות, קרניזים ועוד. ניתן להבין כי אפשרי לצבוע כמעט כל דבר. לכל דבר יש צבע תואם. צבע לעץ, צבע לברזל וכן לק צבעוני ושקוף. את הלק שמים לאחר שהצבע מתייבש.

עבודות שפכטל

עבודה נכונה עם שפכטל חשובה מאד על מנת להשאיר רושם וקיר ישר ויפה. עבודות השפכטל כוללות סתימת חורים, כיסוי סדקים, יישור קירות ושפכטל אחרי עובש. לאחר מכן, ניתן לצבוע את הקירות בכל צבע שתחפצו. אך חשוב לא לוותר על עבודות השפכטל אם בקירות יש חורים או סדקים. עבודות שפכטל ניתן לשייך לתחום צביעת הבית אך בכל זאת החלטנו להפריד על מנת להציג את חשיבות העניין.

עבודות אינסטלציה

כל דבר שנוגע למים אפשר בעצם לשייך לתחום האינסטלציה. בתחום מבוצעים החלפות והעברות של אלמנטים רבים. החלפה מלאה של מערכת הביוב, החלפת מלאה של צינורות מים ישנים לצינורות פלסטיק חדשניים, החלפה מלאה של צינורות מים קרים וחמים, החלפה של כל סוגי הפילטרים, החלפה של כל סוגי הברזים, החלפה של צינורות גומי, התקנת מרכזייה למים קרים וחמים. התקנת פילטרים עבים ודקים לסינון מים, העברת דוד שמש, העברה של מיני בר ומתקני מים מכל סוג, העברה של ברזי מים קרים וחמים, התקנה של נקודות מים נוספות, החלפה של צינורות בודדים, החלפת אמבטיה, אסלות וניאגרה, תיקון מנגנון הפעולה של ניאגרה, טיפול בסתימות ועוד.

עבודות גבס

בשנים האחרונות תחום עבודות הגבס הפך לפופולארי מכיוון שמאפשר לבנות דברים יפים במיוחד. בין עבודות הגבס ניתן למנות בניית קירות גבס, בניית חדרי גבס, בניית תעלות מיזוג אוויר מגבס, בנית קרניז 2 – 1 מדרגות ואף להוסיף תאורה, בניית מדפים מגבס, בניית ארונות המיועדים למכונות כביסה ודודי שמש.

עבודות בנייה

לקוחות פרטיים יכולים להשתמש בשירותי שיפוצים בחיפה לטובת עבודות בנייה בדירה הפרטית. כמובן שהדבר דורש בדרך כלל אישור מהעירייה. מדובר בעבודות של פירוק והעברה של קירות בתוך הדירה, פירוק והעברה של קירות בעובי עד 20 ס"מ בהתאם לחוקי הבנייה, בניית קירות חדשים מבלוקים בעובי 7 עד 20 ס"מ, כיסוי מלט וטיט וכן עבודות בטון שונות. עבודות בנייה נעשות בדרך כלל באמצעות כלים מתקדמים כמו מברגה מקצועית.

עבודות ריצוף

מדובר בעבודות קרמיקה של קירות ורצפות, עבודות קרמיקה בגדלים שונים. החל מ-10X10 עד 60X60 הן בהדבקה והן ללא הדבקה. כמו כן, הדבקת פאנלים על קירות ועבודות חיפוי שונות. כל זאת נכלל בתחום עבודות הריצוף. עבודות הריצוף נחשבת לקשה יחסית אך יש לבצע אותה בצורה טובה על מנת ליצור ריצפה ישרה ושלמה ללא שריטות ושברים. כמובן שבעל מקצוע איכותי ידע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

עבודות חשמל

עבודות חשמל ניתן לשייך גם כן לתחום שיפוצים. זאת מכיוון שבמהלך שיפוצים לעיתים קרובות נדרש שימוש בחשמלאי. עבודות החשמל כוללות החלפת חוטי חשמל בכל הנקודות, החלפת מפסקים ושקעים, החלפת כלי תאורה, התקנה של נקודות חשמל נוספות והעברת נקודות חשמל קיימות. אלו בעצם העבודות הנפוצות בתחום החשמל במהלך שיפוצים דירה בחיפה. יש לשים לב כי את עבודות החשמל חייב לבצע חשמלאי מוסמך בעל תעודה ולא כל שיפוצניק למרות שבפועל שיפוצניקים רבים אומרים כי מבינים בעניין ויכולים לבצע את העבודה ללא בעיה. תקלה במערכת החשמל מהווה סכנת חיים ולכן אין להתפשר בבעל מקצוע נוסף – חשמלאי מוסמך.

עבודות נוספות

כאן לא מסתיימות העבודות שניתן לשייך לתחום השיפוצים. ניתן לשייך לעניין גם התקנת פרקטים, התקנה של קרניזים לוילונות, התקנת קרניזים דקורטיביים, התקנת מתקני טלוויזיה, התקנת ארונות מטבח, כיור וברזים, התקנת מראות, החלפת כיור בשיש מטבח, עבודות ריתוך, הדבקת לינוליאום, התקנת פינות עץ ופלסטיק על הקירות ואפילו דברים מרחיקי לכם כמו ניקוי פילטרים במזגנים, התקנת רשת נגד יונים וריסוס הדירה מפני מזיקים – למרות שלכך בעלי מקצוע ייעודיים עם תעודות הסמכה מתאימות. אם אתם מעוניינים באחת או יותר עבודות שפורטו במאמר, אל תהססו לבצע השוואת מחירים ולבחור בשירות שהכי אהבתם.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן