עורכים את הצוואה אשר תגן על הילדים שלכם

בתור הורים אתם עושים כל מה שאפשר על מנת להגן על הילדים שלכם לאורך כל שנות חייהם. אז גם כאשר אתם עוסקים בחלוקת הירושה ובטיפול המשפטי בעניינים הכלכליים שלכם, מומלץ לחשוב על טובת הילדים קודם לכל וליצור מסמך צוואה מקצועי והוגן לכל המעורבים בדבר. לכן מומלץ להתקשר עם עורך דין מיומן בתחומו, דוגמת עורך דין אוהד שוהם, על מנת להביא למימוש צוואה בקלות בעתיד.

עורכים את הצוואה אשר תגן על הילדים שלכם

מהי צוואה חוקית?

שניה לפני שאתם רצים לעורך דין על מנת לערוך צוואה, מומלץ להבין קודם כל מה המשמעות החוקית של עריכת מסמך זה ואיך אתם רוצים להפוך אותו על מסמך יעיל מבחינת המשפחה שלכם. באופן כללי צוואה היא המסמך אשר מתאר את הדרישות האחרונות של אדם בנוגע לרכושו ואת אופן החלוקה לאנשים אותם הוא מגדיר כיורשיו. בשל הרגישות של מסמך זה בתי המשפט בישראל נוטים שלא להתערב בהחלטות אותם מבצע המנוח אלא אם כן מדובר במקרים חריגים.

 

תהליך האישור של מסמך צוואה

כאשר בית המשפט מחליט שיש מקום לבדוק את המסמך ולחפש אחר יורשים נוספים, יוצאת מתוך כותלי בית המשפט דרישה לביצוע בדיקת צו ירושה. בתהליך הבדיקה נעשה חיפוש אחר יורשים פוטנציאליים נוספים וכל מי שיכול להביע את התנגדותו לקיום הצוואה רשאי לגשת לבית המשפט ולהוכיח את טענותיו. רק לאחר שכל המתנגדים השמיעו את דעתם, יכול בית המשפט לבצע שינויים בצוואה ולדרוש חלוקה שונה מדרישות המנוח.

 

טיפול משפטי מקצועי לטובת הילדים

עולם דיני ירושה הוא תחום עיסוק מורכב מאוד אשר דורש מכל המעורבים בדבר להביע רמת בקיעות גבוהה מאוד על מנת להביא לתוצאות מיטביות גם כאשר מדובר בפרק זמן של שנים ארוכות. אתם עורכים את הצוואה מתוך מחשבה על העתיד, ורוצים לוודא כי הילדים שלכם או היורשים החוקיים שלכם יהיו מוגנים מפני מצב של התנגדויות חיצוניות לצוואה ויוכלו לקבל את המגיע להם כפי שאתם רוצים להוריש. כך שחשוב לבצע את התהליך אל מול עורך דין מקצועי שיכול להביא לתוצאות הרצויות בפרספקטיבת הזמן.

עורך הדין אוהד שוהם מלווה בשנים האחרונות משפחות רבות בתהליכי כתיבת צוואה ומאפשר להורים רבים לחלק את רכושם בצורה שוויונית בין כל הילדים תוך עריכת הסכם משפטי מקצועי. אז אם גם אתם רוצים לדאוג לעתיד המשפחה שלכם ולהבטיח של הילדים יהיה עתיד טוב יותר התקשרו 077-510-0268.

  • 0510-02

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן