עבודה עם חאפרים

עבודה עם חאפרים ומובילים חובבניים לעיתים קרובות תביא ללקוח עוגמת נפש וסיוט רב. במאמר תבינו מדוע לא כדאי ללכת על המודעה הראשונה של מוביל בלוח, אלה לבצע בדיקה מקיפה. בכלל, המוּדעות לעניין ככל הנראה נמוכה – ולכן אנשים רבים אוכלים אותה. JJJ – השוואת בעלי מקצוע שולח לכם הצעות ממובילים חוקיים ואיכותיים בלבד.

איפה לעזאזל המוביל?

סגרתם עם מוביל בשעה מסוימת. הציוד מוכן ואתם ממתינים לו מחוץ לדירה הדוממת. בתום שעה אתם מתקשרים אליו ושואלים אותו איפה הוא. המוביל מסנן אתכם או שעונה לכם ומודיע: אני מתנצל, אך לא אוכל להגיע. ולכך אין סוף תירוצים. מה שבפועל קרה, לקוח אחר הסכים לשלם מחיר גבוה יותר והזמין את שירות הובלות רמת גן באותו מועד. במקרה הקיצוני המוביל אפילו לא טורח להודיע מראש. במקרה הטוב הוא התקשר ליידע אתכם ולהתנצל. על מנת למנוע מקרים כאלו, מומלץ להחתים מראש את המוביל על הסכם עבודה. לא הגעת? שילמת פיצוי כספי.

פה ושם משהו נעלם!

בתום המעבר אתם נפרדים מהמובילים ומגלים כי המצלמה הדיגיטלית היקרה שלכם נעלמה. אתם מחפשים אותה בכל הקרטונים והקופסאות ובטוחים ששמתם אותה בקופסה המסומנת תחת השם "ציוד אלקטרוני". האסימון יורד ואתם מבינים כי שירות הובלות כנראה הפיל אתכם בפח. הוא זה שגנב את המצלמה היקרה. על מנת למנוע מצב של גניבות, מומלץ להעביר את המוצרים היקרים ברכב הפרטי. מדובר בעיקר בתכשיטים וציוד אלקטרוני ודיגיטלי קטן. בנוסף, מומלץ להשתמש בשירות הובלות הכולל ביטוח הובלות המכסה גם מוצרים ופריטים אשר הלכו לאיבוד. ביטוח הובלות בחולון מומלץ גם לכיסוי נזקים מפני תאונות דרכים.

המחיר יהיה 500 ₪, אבל זה רק בטלפון

התקשרתם למוביל וסיכמתם איתו על 500 ₪. בלי יותר מדי שאלות ובלבולי שכל. המוביל הגיע, מעמיס את הציוד לתוך משאית ההובלות ומטיח בכם האשמות למה לא סיפרכם כי מדובר בציוד כה רב מהקומה השמינית. הרי המחיר של 500 ₪ עבור מעבר מדירת קרקע ומספר ארונות וקרטונים מוגבל. הוא דורש מכם עוד 1,000 ₪ עבור המשך המעבר. במקרה כזה שוב, לא נחתם הסכם עבודה מראש. אבל אם בכל זאת נפלתם על מוביל מהסוג – תתעקשו בשלכם ותדרשו לעזוב את המקום. רוב הסיכויים שהמוביל וותר על הדרישה לתשלום נוסף ויבצע את העבודה.

ובניגוד לחאפרים, כך תפעל חברת הובלות איכותית

אם חברת הובלות לא שואלת אתכם שאלות בסיסיות כמו באיזה קומה מדובר, האם קיימת מעלית, איזה וכמה ציוד יש להעביר, הדבר צריך להדליק נורה אדומה. לפני שאפשר יהיה לתת לכם הצעת מחיר, חברת הובלות בפתח תקווה מקצועית תתייחס למספר גורמים המשפיעים על הצעת המחיר. חברה מקצועית לא תשלח לכם משאית באיחור, תעסיק נהגים עם יחס חם ותספק צוות ערני שלא יהיה עייף. בדרך כלל, שירות שיסכים לחתימה על הסכם עבודה ומתן ביטוח הובלות – יכול להשאיר אתכם בראש שקט.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן