סקירה כללית של ענף שיפוצים

ניתן לחלק את ענף עבודות שיפוצים למספר קטגוריות עיקריות. צביעה, ריצוף, בנייה, אינסטלציה, עבודות גבס וחשמל. בארץ מאות חברות, עסקים, קבלני שיפוצים ושיפוצניקים פרטיים הפועלים בצורה לא חוקית, חאפרים מה שנקרא. על מנת לפתוח עסק שיפוצים אין צורך בתעודה או קורס מסוים. בעצם, כל אחד יכול לפתוח עסק ולהכריז שהוא מספק שירותי שיפוצים. הענף לא רק מגוון בבעלי מקצוע ברמות שונות, אלה שהוא גם תחרותי מאד. לעסק חדש לעיתים קרובות קשה להתברג בתחום כה תחרותי.

מיהם כל הלקוחות הזקוקים לשירות שיפוצים?

ענף שיפוצים משרת לקוחות מסוגים שונים. בעלי דירות, משרדים, מחסנים, חנויות, מוסדות חינוך ועוד. ההחלטה של חלק מהלקוחות לבצע שיפוצים נובעת מהצורך והרצון לחידוש ושיפור המקום הקבוע. לקוחות אחרים מבצעים שיפוצים בגלל ליקויים, תקלות ופגמים. לדוגמא, בדירה ישנה לעיתים קרובות יש עובש אשר גורם לריח נורא, הקירות מתקלפים ונסדקים. לכן לא מן הנמנע לבצע שיפוצים על מנת לחזור לאורח חיים נורמאלי. חלק אחר מהלקוחות משתמשים בשירותי שיפוצים בהרצליה על מנת להצליח למכור את הדירה או המתחם. מקום שעבר שיפוצים נמכר בצורה טובה יותר וניתן אף לעשות מזה רווח.

כיצד לבחור חברת שיפוצים מקצועית?

כאשר יש בשוק כל כך הרבה חברות ועסקים ברמות שונות, קשה לבצע בחירה. אם מסתכלים על המודעה הראשונה על גבי הלוח ניתן בקלות ליפול על חאפר שיבצע את העבודה בצורה לקויה וחובבנית. איכות העבודה תלויה בניסיון ומיומנות בעלי המקצוע וכמובן המודעות שלהם למתן שירות איכותי. קודם כל חשוב לבדוק אם העסק חוקי. ניתן לעשות זאת ע"י הצגת האישורים הנדרשים מצד העסק. בנוסף, יש לבקש לעיין בשלל עבודות שיפוצים שנעשו ע"י העסק ואף לקבל המלצות מלקוחות.

ברשת האינטרנט ניתן למצוא לפעמים תלונות וביקורות לגבי שירותי שיפוצים בכפר סבא השונים. פשוט כתבו את שם העסק בגוגל. אם העסק נותן לכם מחיר זול בטלפון ולא מגיע לביתכם על מנת לבחון את גודל העבודה זה אמור להדליק אצלכם נורה אדומה. ברשת האינטרנט מגוון אתרים המאפשרים לבצע השוואת מחירים בין חברות שיפוצים הפועלות באזור המגורים שלכם. שימוש באפשרות של השוואת מחירים תעזור לא רק בהצעת המחיר, אלה מההתרשמות מכל שירות ושירות.

מהן העבודות שמספקים שירותי שיפוצים?

  • צביעה – צביעת הבית, המשרד או המתחם בכל צבע ואף יצירת עיצוב מיוחד על גבי הקיר. בניגוד למה שזה נראה, צביעה היא לא עבודה פשוטה וגם אותה חשוב לבצע ע"י איש מקצוע איכותי. חשוב לתת טיפול נכון לסדקים, עובש וחורים שיש בקיר לפני שבכלל מתחילים לצבוע. את הצביעה יש לבצע יש לבצע בהתאם לסוג הקיר. לא כל צבע מתאים לכל קיר. אם לא להקפיד על שירות צביעה מקצועי, אל תתפלאו אם תוך זמן קצר תתקלו בקילופים ובעיות נוספות בקירות שלכם.
  • ריצוף – עבודה קשה יחסית בתחום שיפוצים אך מבוקשת. ניתן לעשות את העבודה בצורה מקצועית ולהשאיר ריצפה ישרה וקרמיקה שלמה או שניתן לבצע את עבודת הריצוף בצורה חובבנית שתשאיר שריטות וריצפה לא יציבה. איכות הקרמיקה גם כן חשובה בעת ביצוע עבודת ריצוף.
  • גבס – עבודה עם גבס דורשת מקצועיות. שירותי שיפוצים איכותיים יודעים לבצע עבודות גבס מסובכות ויפות יותר משיפוצניק חובבני. כל עבודת גבס מורכבת ממגוון אלמנטים אשר יוצרים יחד את התמונה המלאה. יש לעשות שימוש הן בחומרים איכותיים והן בסבלנות והשקעה מרבית מצד עסק שיפוצים.
  • חשמל – לא כל עסק שיפוצים רשאי לבצע עבודות חשמל, אלה אם כן קיים בעסק חשמלאי מוסמך או מעשי, אשר מחזיק בתעודה. עבודת חשמל לקויה יכולה להביא לתקלות וסכנת חיים הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.
  • אינסטלציה – מערכת האינסטלציה והביוב דורשת יד מקצועית של אינסטלטור או חברת שיפוצים המחזיקה באינסטלטורים. עבודה חובבנית יכולה להשאיר אתכם עם תקלות והצפות במערכת הביוב. מערכת הכרחית לאורח חיים מינימאלי אשר צריכה לעבוד לטווח ארוך מאד. לכן, אין להקל ראש בתחום האינסטלציה.
 

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן