משרד מיסוי מקרקעין

לא מעט עסקאות ידרשו מאיתנו להתנהל אל מול גורמים שונים, בין אם מול הבנקים הנחשבים לגורם הלווה או אל מול האדם ממנו אנו מבקשים לרכוש או לקנות את הנכס, הרכב ואפילו היאכטה. אך בניגוד לרכישת רכב, כאשר מדובר בעסקאות נדל"ן חשוב לשים לב גם מצידו של המוכר וגם מצידו של הקונה אילו סוגי מיסים והיטלי שבח קיימים על הנכס המיועד למכירה. מיסים אלו עליהם אחראי משרד מיסוי מקרקעין, עלולים לא פעם להשפיע היקף עלויות הרכישה ולעיתים אף להוביל לחוסר כדאיות בביצוע שלה. לכן מומלץ במקרים שכאלו לשכור את שירותיו של משרד עורכי דין CBS-Law, המתמחה בדיני מקרקעין ויוכל לעזור גם בהתנהלות אל מול גורמים ממשלתיים וגם אל מול הרוכשים.

משרד מיסוי מקרקעין-להתנהל בטוח

יכולת התנהלות אל מול משרד מיסוי מקרקעין עלולה להיות לא פעם מתישה, שכן עבור אלו שאינם מגיעים מהתחום ואינם יודעים שיש לשים לב ללא מעט פרטים קטנים בכל עסקה, עלולים למצוא עצמם מטורטרים הלך ושוב. אך בהשכרת שירותיו של עורך דין המתמחה בדינים אלו, נוכל לבצע תכנון מס הגיוני ותואם לסוג הנכס שלנו, לעלות העסקה שלנו ולשווי הנכס. פרמטרים אלו יעזרו לנו לחשב את אופי המכירה של הדירה, את היכולת שלנו להחזיר את המשכנתא במקרים בהן נלקחה משכנתא ועד ליכולת להגיע לפשרות שונות אל מול משרד המיסוי.

פירוק הליכים מורכבים

כאמור ההליכים המתקיימים אל מול משרד מיסוי מקרקעין בעת רכישה או מכירה של דירה, יכולים לכלול גם מס ערך מוסף וגם מס רכישה. על השימוש בשירותיו של עורך דין מקרקעין, יאפשר לא רק חישוב מדויק של תשלומי המס, אלא גם בייצוג אל מול הליכי שומה שונים או אל מול אי הסכמות בנינו לבין הרשויות. הליכים אלו עלולים לא פעם להיות לא פשוטים, לכן בחירה של עורך דין המאורע ומתמחה בתחום תהיה הכרחית על מנת להשיג את התוצאות שנבקש לכן אחת ההמלצות שלנו יהיה לא אחר מאשר משרד עורכי דין CBS-Law המציע ניסיון רב בתחום דיני מקרקעין ואחוזי הצלחה נאים.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן