משכנתא הפוכה ריבית – ללא החזרים חודשיים

משכנתא הפוכה ריבית נקבעת במסגרת המסלול המוצע על ידי הבנק. צריך לציין כי הריביות בסוגי הלוואות אלו גבוהים, יחסית, לאלו המוטלים במשכנתאות רגילות. הדבר נובע מסיבות שונות הקשורות לתהליכים הטכניים ולרמת הסיכונים של המוסד המלווה. למשכנתא זאת יש יתרונות לפנסיונרים ולאנשים בגילאים מתקדמים. חברת "משכנתא יועצים" בניהולו של ידידיה רפאלוב עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

משכנתא הפוכה ריבית נקבעת על פי סיכום מוקדם. ניתן לקבוע מסלולים שונים וכל אחד יכול לבחור את האחד המתאים לו מכל. הפתרון של משכנתא הפוכה מתאים מאוד לאנשים מבוגרים אשר, לרוב, מסורבים על ידי הבנקים במתן משכנתאות רגילות בגלל גילם ומסיבות אחרות. במקביל, אנשים מבוגרים מעדיפים דרך זאת על התחייבות לתשלומים חודשיים גבוהים. לכן, היא מתאימה לכל מי שיש בידו דירה אותה הוא לא רוצה למכור אלא, לשעבד לטובת ההלוואה הניתנת. הרצון והמטרה שלו הוא לחיות בניחותא על חשבון הנכס למשך שארית חייו או לתקופה מוגבלת, לטובת עזרה לילדים ועוד. המשכנתא היא מעין הלוואת בלון. כלומר: אין החזרים חודשים וסכום הריבית מצטבר לקרן, וכך, היא מתנפחת עד למקסימום שנקבע בהסכם. עם זאת, הלווה יכול להחליט להעביר תשלומים חודשיים.

הקמה וחיסול

יש להגיש בקשה לבנק בה מצוינים פרטים על גודלה ומספר השנים, בנוסף, זהות הלווים, דו"ח שמאי על הנכס לשעבודו, ועוד. לאחר שכל אלו נבדקים הוא יעביר את סכום ההלוואה לחשבון הלקוח. ההלוואה מחוסלת בשני מצבים. כאשר תם המועד שלה או כאשר, חלילה, הלווה או הלווים נפטרים. או אז, הדירה נמכרת והסכום שמתקבל משמש לחיסול ההלוואה כולל הריביות שהצטברו לאורך השנים. כמו כן, יכול דור ההמשך יכול לרכוש את הנכס.

שירות מיועץ מוסמך

חברת "משכנתא יועצים" בניהולו של ידידיה רפאלוב עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי. הוא מקיף וכולל המלצות למסלול הלוואה מיטבי, ניהול מו"מ, הגשת מסמכים ומעקב, מחירים נוחים ועוד. מנהלה הינו בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן