מה היתרונות של קידום ממומן בטיקטוק?

ככל שיותר עסקים ומותגים משקיעים תקציב בקידום ממומן בטיקטוק, כך אנחנו מבינים את היכולות והביצועים שהפלטפורמה הזאת מספקת. מודעות טיקטוק מעניקות למותגים המון חופש יצירתי מה שמאפשר להם להמיר את הטראפיק באמצעות תוכן מאוד אותנטי שמדבר ישירות אל קהל היעד, בשונה לגמרי מהאופן שבו אנחנו פעולים בפרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל. במאמר הזה נעבור על היתרונות של פרסום ממומן במערכת של טיקטוק.

1. המודעות לא מרגישות כמו מודעות

הפלטפורמה עצמה מעודדת משווקים להשתמש בתוכן יותר אותנטי במודעות שלהם כשהם משתמשים ב-TikTok Ads מכיוון שזה הקריאייטיב היותר ממיר בפלטפורמה. במילים אחרות, סרטונים ממומנים צריכים להיראות כמו סרטונים שעולים בצורה אורגנית על ידי משתמשים. בנוסף, הסוגים הרבים של מודעות טיקטוק נותנים למותגים המון הזדמנויות לייצר מודעות שדומות לפרסומים מקוריים של משתמשים ולא מותגים. טיקטוק מעודדת את המפרסמים להשתמש בקריאייטיב פחות מכירתי והמסקנה הגדולה שאנחנו מסיקים כאן היא שחופש יצירתי לא נוגד את הביצועים העסקיים.

2. המודעות בפלטפורמה משתלבות עם התוכן האורגני

אופן הגשת הפוסטים הממומנים הוא אחד היתרונות הגדולים של פרסום בטיקטוק. במקום להפריע למשתמשים, רוב המודעות של טיקטוק יוצגו בדפים אחריהם אתם עוקבים או בעמוד הפור יו, ככה שהמודעה רצה בצורה חלקה בפיד של קהל היעד שלכם בזמן שהם גוללים תוכן, מה שלעיתים יקשה עליהם להבין שמדובר בתוכן מקודם. המצב הזה יוצר סיטואציה שבה אין הבדל בפלטפורמה בין פרסום אורגני לפרסום ממומן וזה יתרון עצום.

3. אפשרות להרחבת התפוצה

מותגים וחברות לפעמים מתקשים לייצר אינטראקציות עם קהל היעד והגולשים ברשתות החברתיות וטיקטוק הוא לא יוצא מהכלל. למרות שאתם משתמשים במערכת הפרסום של טיקטוק, להתחרות מול מאות אלפי יוצרי תוכן פרטיים זו עדיין משימה לא קלה. יחד עם זאת, אתם יכולים להשתמש בכלים של המערכת בטיקטוק כדי לייצר חשיפה אפילו גדולה יותר לפרסומים שלכם באמצעות השימוש בהאשטאגים ויראליים שיוצרי תוכן חזקים בפלטפורמה משתמשים בהם. מכיוון שהאלגרויתם של טיקטוק מציג את המודעות לצד הפוסטים האורגניים בפלטפורמה (כמו שהזכרנו בסעיף הקודם), אם תשלב לצידם גם האשטאגים פופולאריים, המודעות שלכם ייראו ממש אותנטיות וכאילו יוצר תוכן העלה אותם ולא מותג או עסק. ככה תרוויחו אינטראקציות באמצעות השימוש בהאשטאגים ותיוגים.

לסיכום

בין אם יש בבעלותכם חברה לאחסון אתרים או שאתם בעלים של חנות איקומרס למוצרי תינוקות, ככה או ככה הקהל שלכם ככל הנראה נמצא בטיקטוק כי היום כולם נמצאים בפלטפורמה הזאת. כרגע מערכת הפרסום של טיקטוק (TikTok Ads) היא עם אחוזי שימוש נמוכים מאוד ביחד למערכת הפרסום פייסבוק ולכן גם עלויות הפרסום נמוכות משמעותית ובתקציב נמוך אתם תוכלו להגיע לכמות גדולה יותר של גולשים. עברו על היתרונות במאמר כדי להבין לעומד מדוע אתם חייבים להתחיל פרסום ממומן בטיקטוק

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן