למי מיועד עו"ד פלילי במרכז

ערים מרכזיות כמו פתח תקווה, תל אביב או גבעתיים שבהן רוחשת הפעילות גם בשעות הלילה מזמינות אליהן עבריינים פליליים. בערים שבהן הפעילות סובבת סביב השעון מתרחשות לא פעם פריצות, גניבות ואירועי אלימות. על רקע ריבוי עבירות אלה נאשמים לפעמים גם עוברי אורח תמימים אשר פונים בלית ברירה לעזרתו של עורך דין פלילי בצפון כדי לקבל ייעוץ משפטי. עורכי דין הבאים מהתחום הפלילי מיומנים בייצוג לקוחות שהואשמו בעבירות כמו אלימות, פריצות או זיופי כספים, והם נכונים לזכות אותם או להקל בעונשם.

עורך דין פלילי במרכז מיועד בדרך כלל לאנשים הגרים בערים השכנות. עם זאת, לעורך דין טוב במיוחד באים גם אנשים מכל הארץ. כזה הוא עורך דין פלילי אשר עוזר לאזרחים רגילים לבטל את כתבי האישום שנוסחו נגדם שלא בצדק. עו"ד מתמחה במגוון רחב של מקרים, ולהלן אחדים מהם:

  • הכנה לחקירה במשטרה – הכנת הנאשם לחקירה משטרתית: ייעוץ משפטי, שחרור ממעצר, ליווי בדרך לחקירה
  • סגירת תיקים – זיכוי הנאשם וסגירת תיק פלילי או תיק שנפתח נגדו במשטרה
  • אי הרשעה – גרימה לביטול ההרשעה, סגירת התיק הפלילי ללא הרשעה
  • דאגה לשמו הטוב של האדם – הסרת פרסומים שליליים שהופנו כנגד הנאשם, טיהור שמו של החשוד
  • שימוע פלילי – הכנה לקראת השימוע, ביטול הגשת כתב האישום נגד הלקוח.

מסירים את האשמה עם עו"ד

כשמופנה נגדכם כתב אישום פלילי שלא בצדק זה יכול להיות מקומם ומפחיד. אינכם צריכים להתמודד לבד עם התסבוכת שנקלעתם אליה. עו"ד בעל ניסיון של שנים רבות בזיכוי נאשמים על רקע מגוון כתבי אישום, והוא יעזור לכם לצאת מהמצב הבעייתי ולבצע ביטול רישום פלילי . המשרד של עורך דין פלילי שם לעצמו למטרה לייצג אנשים הגונים בלבד ולהיות כנים כלפיהם לגבי תמונת המצב הנוכחית שלהם. אך גם אם תמונת המצב שלכם נראית עגומה, עו"ד יעשה הכול כדי להסיר מכם את האשמה ולבטל את כתב האישום. המשרד נמצא במקום נגיש ונוח לתושבי המרכז וגם לבאים מהדרום והצפון בתחבורה ציבורית, שכן המשרד ממוקם ליד מתחם הבורסה ברמת גן. המשרד פועל בכל עת, גם בשעות בלתי שגרתיות, כדי לתת מענה משפטי מהיר להאשמות בלתי צפויות.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן