להיגמל ממריחואנה בקלות

גמילה מגראס

אל תיכנסו לפאניקה אם אתם מודאגים מתסמיני גמילה לא נעימים מקנאביס כמו דיכאון, חרדה או עצבנות אם אתם חושב לעבור גמילה מגראס, מאחר ותסמינים אלה די אופייניים. למרות שתסמיני הגמילה מקנאביס הם לא נעימים, הם חולפים, וניתן לחזור לשגרת חיים מלאה. ההשפעות של גמילה פיזית ופסיכולוגית, הדרכים הטובות ביותר לנהל את הסימפטומים, וכיצד גמילה מקנאביס יכול לספק לך כלים חיוניים להמשך חיים של פיכחון, תשובות לכל ה שאלות הללו תמצאו באופן מפורט באתר של מרכז הגמילה ניקה ישראל. בנוסף, תמיד תוכלו ליצור קשר ולהתייעץ עם אנשי המקצוע של המרכז.

גמילה מגראס מה היא?

גמילה מקנאביס היא התהליך שבו הגוף שלכם מסיר את כל העקבות של קנאביס מגופכם. למרות שקיימים תסמיני גמילה מגראס כואבים שונים, זה קורה לאחר תקופה של הפסקת השימוש בחומר. התגובה של הגוף שלכם למחסור בקנאביס, בו הוא היה תלוי והתרגל, הם תסמיני הגמילה. למרבה המזל, תסמיני הגמילה מתפוגגים וגופכם מסתגל להיות נקי מקנאביס לאחר מספר ימים. סימנים של גמילה מקנאביס בהתאם לרמת ההתמכרות שלכם, עדיין יכולים להיות מלווים בתופעות לוואי גופניות לא נעימות גם אם הם פחות כואבים מתסמיני גמילה של סמים קשים. להלן מספר השפעות שליליות של ניקוי רעלים מקנאביס:

נדודי שינה ירידה בתאבון, זיעה, דיכאון, כאבי ראש, רעידות, עצבנות. תפקודים נוירולוגיים רבים משתנים כתוצאה מהתגובות שגורם THC במוח. בחלקי המוח העוסקים בזמן ובתפיסה חושית (מחשבות, הנאה, זיכרון וריכוז), THC מקיים אינטראקציה, כתוצאה מכך אתם עלול להיתקל גם בסימנים פסיכולוגיים של גמילה מקנאביס. הסימנים הפסיכולוגיים של גמילה מריחואנה כאשר אתם מנסה להפסיק להשתמש בקנאביס הם חרדה, דיכאון, עצבנות, חוסר שקט ונדודי שינה

למה חשוב לעבור תהליך גמילה עם סיוע מקצועי?

אם לא מתבצעים הצעדים הנכונים כדי להפחית את חומרת התסמינים, גמילה מגראס יכולה להיות חוויה כואבת שעלולה להוביל להישנות. דרך הפעולה הטובה ביותר לנקוט כדי להפחית את הסימפטומים היא לקבל ייעוץ מקצועי לפני תחילת תהליך גמילה מגראס. יתר על כן, חשוב לזכור שכאשר אנו לא מרגישים טוב פיזית, אנו נוטים לסבול רגשית, תסמיני הגמילה מקנאביס עשויים להיות חזקים מתמיד ולהוביל אנשים להתחיל להשתמש בו שוב. אז מומלץ לעשות גמילה מקנאביס בעזרת אנשי מקצוע של מרכז גמילה ניקה ישראל.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן