חידוש האמבטיה – האפשרויות שיחזירו לכם את חדוות המקלחת

אחד מהפריטים המפנקים והשימושיים ביותר בבית הוא ללא ספק האמבטיה. לשבת ולהתפנק אחרי יום עבודה ארוך, לקלח את הילדים בניחותא – את כל זאת ניתן להשיג באמצעות אמבטיה איכותית ומרווחת. אלא שבשל השימוש התכוף, גם האמבטיה האיכותית ביותר תתחיל לגלות סימני שחיקה עד לכדי בעיה תפקודית ואסתטית. במצבים שכאלו עולה הצורך בשינוי, וכמו שתבינו מייד, ממש אין צורך להתחיל לפרק את האמבטיה ולבזבז כספים רבים. להלן כל האפשרויות שיחדשו את האמבטיה שלכם בקלות ובזול. 

חידוש האמבטיה – האפשרויות שיחזירו לכם את חדוות המקלחת

אין צורך להחליף, פשוט מחפים

החלפת אמבטיה הינה פעולה אגרסיבית מאוד שכוללת שבירה של המבנה שלה והחלפתה באלמנט אחר. ניתן לשקול את העניין במידה ומעוניינים לבצע שיפוץ כללי של חדר האמבטיה או כאשר כבר אין ברירה ובאמבטיה קיים ריקבון מתקדם בחלקים הפנימיים שלה. במידה וניתן לתקן את האמבטיה הקיימת בדרכים אחרות, הרי שעדיף יהיה לבחור בהן. ואכן, במידה ומדובר בליקויים קטנים יחסית כמו שריטות או שברים קטנים, ניתן לוותר על החלפת האמבטיה לגמרי וניתן פשוט לבצע חידוש שלה באמצעות חיפוי וציפוי. הדבר מתבצע באמצעות שימוש בצבעים אפוקסי אקריליים ובאמצעות חומרים כגון סיבי זכוכית, פיברגלאס ואלומיניום. חיפוי אמבטיה שיבוצע על ידי מומחים, יעניק לאמבטיה שלכם מראה חדש ויוקרתי ואיש לא ידע שמדובר באמבטיה מחודשת ולא כזאת שנקנתה כחדשה.

 

מלבישים את האמבטיה מחדש

עוד דרך אלגנטית והאיכותית לחידוש מראה האמבטיה מבלי להרוס את כל המבנה שלה היא באמצעות חיפוי שלה ע"י מבנה אמבטיה אחר. ההליך קרוי הלבשת אמבטיה שכן בפועל מולבשת אמבטיה חדשה מעל זו הישנה, ללא צורך בשיפוצים יקרים ומעלי אבק. האמבטיה המולבשת עשויה מאקריל איכותי, מה שאומר שהיא אסתטית להפליא ואינה מחלידה, ועשויה להגיע בשלל צבעים ועיצובים לבחירה. 

 

נעזרים באנשי מקצוע מיומנים

תהליך חידוש אמבטיה בשיטת ההלבשה שיעשה באופן מקצועי ודקדקני, יספק לכם תוצאות שיחזיקו מעמד בין 5 ל- 10 שנים וזאת בפרק זמן של עד 5 שעות עבודה במקסימום. זכרו לוודא כי אתם נעזרים בחברה מקצועית אשר תעשה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובשיטות העבודה החדשניות והיעילות מכל

 

מתיקון ועד החלפה – "תותי אמבטיות" תמיד לשירותכם

תיקון אמבטיה הוא דבר שחייב להיעשות על ידי המומחים, על מנת שמקום המפלט הכל כך מרגיע שלכם באמת יהיה מפנק, אסתטי ואיכותי. בחברת "תותי אמבטיות" מבינים את חשיבות העניין ומציעים לכם שירותי תיקון וחידוש מקצועיים ברמה גבוהה ובכל השיטות הקיימות. אנו מקפידים לעבוד עם חומרים איכותיים בלבד ומעניקים אחריות ארוכת טווח על העבודה שלנו. הכל על מנת שתהיו מרוצים בכל כניסה שלכם לאמבטיה. התקשרו אלינו עוד היום למספר 052-7734099 ונשמח לעמוד לשירותכם ולענות לכם על כל שאלה בנושא.  

 

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן