הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר בחיפה הינו הליך קוסמטי חדשני ויעיל ביותר, בו מופעל מכשיר לייזר ייעודי להסרת שיער מגופו של אדם. המכשיר מסוגל להוריד כמויות גדולות של שיער על גבי שטחים גדולים כמו גב או חזה. לאחר מבחנים קליניים רבים, אישר ארגון הבריאות והמזון האמריקאי ה-FDA בשנת 1997 את השימוש במכשיר לייזר להסרת שיער. המכשיר יצא לאור בשנת 1995 לאחר מחקר רב ופיתוח של כמעט שני עשורים. זאת לאחר שהמכשיר המיושן שהומצא לראשונה בשנת 1979 ע"י המדען ברי ג'יי התגלה כלא יעיל לטווח הזמן הרחוק.

כיצד פועלת שיטת הסרת שיער בלייזר?

מכשיר הסרת שיער בלייזר עובר דרך העור הבהיר, נספג באזור השעיר, הופך לאנרגיית חום ומשמיד את השיער. השימוש של הסרת שיער בלייזר יעיל במיוחד לאנשים בהירים בעלי שיער כהה. על מנת לבצע את הטיפול היעיל ביותר, מדובר בדרך כלל בין 5 ל-12 טיפולים. בזמן הטיפול הבודד לא כל השיער חשוף ללייזר וחלקו אף מצליח להתגבר על הטראומה וגדל שוב. אחוזי ההצלחה של הסרת שיער בלייזר נמדדים ב-90%. לעומת זאת, אחוזי ההצלחה של הסרת שיער בקרן אור נמדדים ב-80%. מדובר כמובן באחוזי הצלחה גבוהים מאד וזה היתרון הגדול של הסרת שיער בלייזר.

איך אבחר מכון הסרת שיער בלייזר איכותי?

לא כל מכון הסרת שיער בלייזר בקריות שמצהיר זאת באמת איכותי. בשוק קיימים מכשירי לייזר ישנים וזולים. מכון הסרת שיער איכותי ומקצועי מחזיק במכשירים איכותיים ויקרים יותר. לכן, מומלץ לפנות למכון הסרת שיער בלייזר מוכר. מכון כזה תמיד יספק לכם המלצות וביקורות מלקוחות שכבר עשו את הטיפול. השירות והמחירים שונים בין המכונים השונים הנמצאים בארץ. לכן, מומלץ לבצע השוואת מחירים בין המכונים השונים ולבחון את ההצעות של כל אחד.

מתי לבצע הסרת שיער בלייזר?

מומלץ לבצע הסרת שיער בסיום גיל ההתבגרות בלבד. למרות שאין לכך סיכון מיוחד, בכל זאת השינויים ההורמונאליים בגוף במהלך גיל ההתגברות משפיעים על צמיחת השיער. בעקבות זאת התוצאות של הסרת שיער בלייזר אינן יכולות להיות מובטחות בגיל ההתבגרות.

איפה לבצע הסרת שיער בלייזר?

איפה כדאי ולא כדאי להסיר שיער? בגדול, ניתן להסיר שיער מכל מקום בגוף, אפילו על גבי הישבן. לא מומלץ לבצע הסרת שיער בלייזר על גבי הכתפיים והפנים בלבד. באזורים הללו, אחוזי ההצלחה נמוכים הרבה יותר והדבר עלול להוביל לצמיחה מחודשת מוגברת.

מה לעשות לאחר הסרת שיער בלייזר?

לאחר הסרת שיער בלייזר מומלץ ביותר להימנע מחשיפה ישירה לשמש. או לפחות למרוח קרם הגנה מהשמש. אתם בוודאי לא רוצים כתמים במקום השערות על גבי הגוף – אותם כמובן אי אפשר להסיר ע"י טיפול הסרת שיער בלייזר.

רוצים הצלחה מוחלטת!

אתם רוצים הצלחה של 100%? אין בעיה. את רוב השיער ניתן להסיר באמצעות טיפול הסרת שיער בלייזר. לאחר מכן יש לבצע ניקיון אחרון ע"י טיפול במחט חשמלית. זה הפתרון האולטימטיבי עבור רוב האנשים.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן