‏המנגליסטים קייטרינג בשרי על האש

קרדיט המנגליסטים

המנגליסטים היא החברה הגדולה בישראל ‏לאירועי גריל ‏וקייטרינג בשרים על האש. ‏אנו מספקים שירותים לאירועים מכל הסוגים החל מאירועים קטנים של 20 סועדים ועד לאירועים גדולים של 800 סועדים.

‏הצוות שלנו יגיע לכל מקום בארץ ויספק לך המארח את התחושה שאתה הכי צריך, כזאת שבה אתה מרגיש האורח.
התפריטים שלנו כוללים את כל מה שצריך על מנת לקיים ארוחת גריל בשרים בכל מקום, בין היתר, צוות מיומן, מנגל גחלים, מזנוני הגשה מהודרים, כלי אוכל מתכלים וכמובן הרבה הרבה בשר איכותי.
 
‏בנוסף אנו מציעים גם תפריט תבשילי בשר בעבור אירועים בהם לא ניתן להדליק מנגל, או לחילופין, תפריט בופה שווארמה המציע ארוחה ישראלית כזאת שכולנו מכירים ואוהבים.
 
‏מתכנן לערוך אירוע בקרוב? פנה אלינו כבר עכשיו וקבל באופן מיידי 3 תפריטי גריל בחירה ובדוק את זמינות הצוות לתאריך האירוע שלך.
 
‏לחברה חמישה מטבחי צור מספקים שירות באזורים שונים בארץ ובכשרות שונה לכן אנו יכולים לספק לך אירוע כמעט בכל כשרות שתבקש החל מכשרות רבנות שזאת כשרות הבסיסית שלנו ועד לכשרות מהדרין או מחפוד בנוסף תוכל גם להטעין את התפריט לצרכים שלך למשל באירוע בר מצווה נוכל לעשות אוכל שמתאים יותר לילדים או באירוע חתונה, תפריט עם קבלת פנים לדוגמא.  פשוט תנו אלינו ואנחנו ביחד איתכם נוכל להתאים את התפריט לסגנון האירוע ולתקציב עומד לרשותכם
 
‏אם אתם רוצים לקבל את את את את התפריט בצורה אוטומטית כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר אלינו על מנת לקבל בחזרה מהרובוט שלנו את הצעת המחיר וכמובן להנות ממגוון התכנים ומידע מדויק למארח כל השאלות וכל התשובות במקום אחד מרוכז אפילו אפשר להזמין משם אירוע אז התקשרו אלינו עכשיו ותעשו את הביס הראשון בדרך לאירוע הטעים שלכם!
‏מחלקת האירועים שלנו אשמח לעמוד לרשותך ולהציע לך ארוחת טעימות אצלנו בבית המנגליסטים ברמת גן או פשוט לבוא ולראות אותנו בפעולה אנחנו נזמין אותך לאירוע על מנת שתוכל לראות את הציוד הצוות צורת ההגשה וכמובן לתאום את האוכל על מנת לתאם אירוע טעימות אני מבקש מהנציג והוא יעשה זאת בעבורך  בשמחה וללא עלות.
‏בנוסף אנו מספקים ‏גם חבילות השווה לאירועים בהם יכול המארח גם להזמין סט של כיסא שולחן ומפה בעבור האורחים שלו ולהנות משירות מקיף של קייטרינג ושל ציוד השווה הכולל עיצוב הובלה פתיחה סידור וטיפול בכסף מאיתנו ונדאג לזה בשמחה. ‏אז מה צריך יותר מזה? ‏יש אוכל טוב יש חברה מיומנת יש ציוד השווה כל מה שנשאר לך לעשות זה פשוט לבדוק איתנו את הזמינות ולטעם את האירוע מהר מהר לפני שכל התאריכים שלנו נתפסים
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת צוות המנגליסטים

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן