אביזרי מין לגבר – לשפשף זו לא מילה גסה

במשך שנים צעצועי מין לנשים היו הפופולריים יותר בחנויות סקס בארץ ובעולם, הויברטור הנשי היה ועדיין מוצר פופולרי ומבוקש שנמצא בתודעה של כל מי שמתעסק בעולם המין. הויברטור נגיש מבחינת שיח ומקובל להזכירו ולשוחח עליו בתוכניות טלוויזיה, סרטים וכיוצ"ב, הנשים צריכות את צעצוע המין שלהם, אבל מה עם הגברים?

לגברים גם יש רצונות מיניים שחוצים את גבולות האוננות הסטנדרטית, אמנם אביזרי מין לגבר עדיין פחות מקובלים מבחינת רכישה בחנות סקס, או אפילו לשוחח על הנושא, אך אט אט ניתן לחוש בעלייה במדד הפופולריות הנמדדת ממצב המכירות בשוק של תעשיית המין.

ישנם סוגים שונים של אביזרי מין לגבר, אבל אחד הפופולריים מבניהם הוא ללא ספק הפלשלייט, יש עוד רבים, אותם תוכלו לרכוש בדיסקרטיות אונליין דרך חנות הסקס, סקס-פלאנט המציעה את המגוון הגדול בארץ לצעצועי מין. בואו נרד לעומק העניין.

אביזרי מין לגבר – לשפשף זו לא מילה גסה

פלשלייט

פלשלייט לגבר, או מאונן לגבר הוא מתקן הנראה כמו פנס, אשר בקצה שלו ישנו פתח דמוי נרתיק אליו אתה מחדיר את איבר מינך הזקור והנה אתה במצב של שכרון חושים ובדרך לאוגזמה עילאית.

שחקניות פורנו רבות נרתמו לסייע למלאכת העיצוב של הפלשלייט בכך שתרמו את עיצובן של איבר מינן, עקב כך והתאם לזאת, תוכל לרכוש לעצמך דרך חנויות סקס מסוימות (סקס-פלאנט לדוגמא), פלשלייט עם פתח של שחקניות פורנו כמו Dillion Harper,Christy Mack, Olivia Austin ועוד ועוד.

הרעיון של הפלשלייט שהמוצר (המקורי) עשוי מחומרים ייחודיים המספקים את התחושה שאתם בתוך ואגינה אמיתית. בתוך השרוול העיצוב אינו חלק, אל בעל תצורות שונות לגרום ללחץ (מעודן) על איבר המין, אבל כזה שתרגישו שאתם נמצאים גוף של אישה ושיביא אתכם לאורגזמות שמיימיות.

הפלשלייט נראה באמת כפנס ואינו מושך תשומת לב מיותרת, רצוי לנקות את אביזר המין ע״י מים פושרים (לא רותחים) ובעת שימוש רצוי להשתמש בחומר סיכה לשם חדירה נעימה יותר.

עכשיו שימו לב, עקב הפופולריות של הפלשלייט, יש לו חיקויים רבים, עשו לעצמכם טובה ואל תתפתו לרכוש אביזר מין לגבר לא מקורי, מדובר בחומרים שלא עברו תחת עיניהם של פקחים, כך שקודם כל הפעולה עצמה לא תהיה מספקת כמו אוננות עם המקורי ודבר שני אתם לא רוצים שחומרים לא ראויים יגעו באיבר המין שלכם. הקפידו לרכוש את המוצר בחנות סקס פורמלית ולא מהרחוב.

מילים אחרונות

אביזרי מין לגבר הופכים לפופולריים יותר ויותר, בין אם מדובר בפלאגים אנאליים, פלשלייט בסגנונות שונים ועוד. אל תוותרו על ההנאה שלכם, גם לכם מותר ליהנות ולהתנסות, רק אל תשכחו להזמין מחנויות סקס רשמיות ורק מוצרים מקוריים, מדובר בגוף שלכם בבריאות שלכם.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן