חוקר פרטי – איתור נכסים

כולנו מודעים לשווי ולחשיבות של נכסים ועד כמה אנשים ילכו רחוק על מנת להסתיר אותם במידה ופעולה שכזו משרתת את האינטרסים שלהם. הסיבות לכך שאנשים מנסים להסתיר, להעלים ולהבריח נכסים הינן מגוונות: חייבים שלא מסוגלים או מעוניינים להסדיר את החוב שלהם, בני זוג שמנסים להעלים מידע אחד מהשני כאשר הם נמצאים בהליך גירושין, ירושה מבן משפחה שלא התקיים עמו קשר רציף ועוד. אמנם, נכסים ניתן להעלים מהעין, אולם בהחלט לא ניתן להעלים אותם מהניירת ומהמסמכים והאישורים, כך שבאמצעות ניהול חקירה מקצועית על ידי חוקר פרטי בחיפה, ניתן לאתר כמעט כל בעלים של נכס הן בארץ והן ברחבי העולם. תוכלו לפנות אל משרד החקירות אגוז פלוס המתמחה בנושא.

באילו מקרים יש להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי?

  • איתור נכסים של חייבים – במדינת ישראל יש מספר רב של גורמים ואנשים שלא עומדים בהתחייבויותיהם הכספיות ולא משלמים את החובות שלהם. למרות העובדה כי לרשות הנושים עומדות כמה דרכים לתבוע את הכספים שמגיעים להם מהחייבים, לעתים יש צורך לבצע פעולות את איתור נכסים בעזרתו של חוקר פרטי בחיפה או חוקר כלכלי וזאת במטרה להוכיח את יכולתו של החייב לשלם את החוב ולעמוד בהתחייבויות שלו. 
  • העלמת נכסים ע"י בני זוג – בני זוג רבים העומדים בפני הליך גירושין, נמצאים בסכסוך וויכוח לגבי אופן החלוקה של נכסים שנצברו לאורך השנים. חלק לא מבוטל מהזוגות הללו אינם מצליחים להגיע לכלל החלטה ומנהלים וויכוח לגבי כל פריט ופריט. בחלק מהמקרים, אחד מבני הזוג, בוחר לנסות ולהעלים נכסים וזאת על מנת לפגוע בחלוקה ההוגנת והצודקת ומצב שכזה בהחלט ניתן למנוע באמצעות ניהול חקירת איתור נכסים פשוטה ומקצועית. 
  • איתור רכוש שלא היה ידוע על קיומו – ישנם מקרים בהם אדם הולך לעולמו ולאחר פטירתו מתגלים מסמכים שונים המעידים על רכוש שהיה ברשותו ולא היה ידוע על קיומו. פנייה באופן עצמי למוסדות הרלוונטיים עלולה להיות ארוכת שנים ומלווה בבירוקרטיה סבוכה, ומשום כך, פנייה למשרד חקירות מנוסה, מקצועי ובעל מוניטין, עשויה להוות את הצעד הנכון ביותר. חוקר פרטי בחיפה שהינו גם חוקר כלכלי יוכל לאתר עבורכם רכוש שלא ידעתם על קיומו וזאת באמצעות שיטות וכלים מתקדמים ויעילים. 
  • איתור נכס שהשתלט עליו גורם זר פעמים רבות, במהלך ניהול ענייני ירושה, מתגלה כי יש גורם זר כשלהו שהשתלט על רכוש השייך לכם או שהיה מיועד לעבור אליכם בירושה. מצב שכזה הינו בלתי נסבל ובמטרה לקבל את הנכסים שלכם, יש צורך הציג הוכחות. במידה וקיים חשד כי גורם זר השתלט על רכוש שלכם, חשוב לפנות לחוקר פרטי וזאת במטרה שיבדוק את הנושא ויסייע בידכם לקבל את החלק שלכם.

משרד חקירות מוביל ומנוסה בחיפה והצפון

חברת אגוז פלוס הינה משרד חקירות מוביל, מנוסה ובעל מוניטין המתמחה במתן שירותים מקצועיים וביצוע חקירות כלכליות, איתור נכסים, מידע ומודיעין עסקי ועוד. צוות המשרד כולל חוקרים בכירים ומנוסים שיעניקו לכם מענה איכותי לכל צורך במטרה להגן על האינטרסים שלכם ולמצות את זכויותיכם. בכל שאלה, פנייה ובקשה, אנו עומדים לשירותכם בטלפון: 050-5577111. צרו קשר ונשמח לשתף פעולה!

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן